خانوم سید

۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۷

اولین پست

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
بعد از حدود 2 سال دوری از وبلاگ و وبلاگنویسی ، دوباره برگشتم.
تو این دوسال اونقدر اتفاقات مختلف برام افتاده که احساس می کنم واقعا دیگه اون آدم قبلی دوسال پیش نیستم.
قبل این توی بلاگفا وبلاگ داشتم اما بدلایل بسیار زیادی از اونجا نقل مکان می کنم به این خونه جدید.

اونقدر حرف برای نوشتن دارم که ......
نوشتن به من آرامش میده،مینویسم برای دل خودم و گاهی هم اگر مطلبی و نکته ای بود میذارم که دوستانم هم استفاده کنند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۶
خانوم سید

نظرات  (۲)

سلام ؛
این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : تست هوش - جای پارک خودرو


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .
پاسخ:

سلام.سایتتون جالب بود.ممنونم.

موفق باشید

سلام
من هم همینطور از اونجا(بلاگفا) اومدم اینجا
ادرس قبلی بلاگفا من هم 
همین آدرس هست فقط به جای بلاگ ، بلاگفا است:)
پاسخ:

موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی